چگونه از لینک اینستاگرام در بیو برای افزایش ترافیک استفاده کنیم
Created on 16 October, 2022 | 254 دیدگاه ها
احتمالاً بارها آن را دیدهاید - اکانت اینستاگرام مورد علاقهتان عکسی درباره چیز جالبی پست میکند لینک در بیو
اگر یک اکانت اینستاگرام برند دارید، این "لینک در بیو" برای هدایت مخاطبان به سایت شما از اینستاگرام ضروری است، با توجه به اینکه چگونه پلتفرم شما را به یک لینک دائمی در بیو پروفایل خود محدود می کند.
در این پست به شما نشان می دهیم که چگونه از لینک در بیو در اینستاگرام بیشترین بهره را ببرید.
بیا شروع کنیم.
لینک در بیو به چه معناست؟
همانطور که از نام آن پیداست، "لینک در بیو" به URL قابل کلیکی اشاره دارد که می توانید به بخش نمایه خود اضافه کنید. اکثر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی به شما این امکان را میدهند که پیوندی در بیو خود اضافه کنید تا دنبالکنندگان را به وبسایت، صفحه محصول، محتوا یا برخی از صفحات مهم دیگر ببرید.
در پلتفرم هایی مانند فیس بوک و توییتر، افزودن یک پیوند به صفحه اصلی وب سایت شما ممکن است بیش از اندازه کافی باشد زیرا می توانید پیوندهای قابل کلیک به صفحات، محصولات یا محتوای جداگانه در پست های خود را به اشتراک بگذارید.
اما در مورد اینستاگرام کمی متفاوت است. اکانت هایی با بیش از 10000 فالوور این امکان را دارند که پیوندها را از طریق استوری خود به اشتراک بگذارند، اما آنهایی که هنوز دنبال کننده های خود را ایجاد می کنند باید از پیوند واحد در بیو استفاده کنند تا فالوورها را به صفحه محصول یا بخشی از محتوا هدایت کنند. بهعلاوه، خارج از نکات برجسته داستان، پیوندهای استوری زودگذر هستند و برای حساب کاربری با هر اندازهای ایدهآل نیستند تا مهمترین آدرسهای اینترنتی را برای هدایت ترافیک رسانههای اجتماعی برجسته کنند.
هنگامی که می خواهید چندین محصول، پست و صفحه مهم را برجسته کنید، پیوند اینستاگرام در بیو ممکن است محدود کننده باشد. خوشبختانه، چندین پیوند در ابزارهای زیستی وجود دارد که به شما امکان می دهد تمام این مقصدهای لینک کلیدی را کنار هم قرار دهید و آنها را از طریق یک URL واحد به اشتراک بگذارید. این منجر به یک صفحه فرود سفارشی با تمام پیوندهای مربوطه می شود که می خواهید به اشتراک بگذارید.
چه چیزی در لینک خود در بیو قرار دهید
بیوگرافی رسانه های اجتماعی مکان مهمی برای ایجاد علاقه برای برند شما است. اگر به درستی استفاده شود، پیوند شما در بیو به ایجاد تعامل و وفاداری در بین مشتریان شما کمک می کند.
خبر خوب این است که در تمام کانال های اجتماعی پیوند شما ممکن است در طول زمان تغییر کند و پیشنهادات فصلی یا محصولات جدید را تبلیغ کند. پیوند در ویژگی بیو در رسانه های اجتماعی به طور مثبت به هر قیف بازاریابی که روی آن کار می کنید کمک می کند.
بسیاری از بازاریابان رسانه های اجتماعی کمپین های خود را با هدف ایجاد تعامل و ارسال سرنخ ها به صفحه محصول یا وب سایت راه اندازی می کنند. هنگامی که مردم برندی را در رسانه های اجتماعی پیدا می کنند و تصمیم می گیرند که می خواهند بیشتر بیاموزند، از پیوند موجود در بیو آن شرکت برای شروع جستجوی خود استفاده می کنند.
چند راه برای استفاده از لینک خود در بیو عبارتند از:
- فروش یا تخفیفی را که ارائه می دهید تبلیغ کنید. به عنوان مثال، اگر یک برند زیبایی دارید، میتوانید فروش تعطیلات آتی خود را با 50 درصد کل خرید تبلیغ کنید و فالوورهای خود را تشویق کنید تا برای دریافت کد روی پیوند کلیک کنند.
- فالوورها را مانند خبرنامه ایمیل خود به صفحه فرود یا آهنربای اصلی که تبلیغ می کنید هدایت کنید. (در مورد بازاریابی ایمیلی، در اینجا چند راه عالی برای رشد لیست های ایمیل مارکتینگ وجود دارد.)
- اطلاعات بیشتری در مورد نام تجاری خود و آنچه ارائه می دهید به صفحه "درباره" وب سایت خود ارائه دهید.
- مسابقه یا جایزه ای را که میزبانی می کنید تبلیغ کنید.
- مردم را به یک ویدیو یا پادکست هدایت کنید.
پست های محبوب
-
تعریف و معنی کد QR
279 دیدگاه ها
-
چگونه از لینک اینستاگرام در بیو برای افزایش ترافیک استفاده کنیم
255 دیدگاه ها